Oficina d'Atenció Ciutadana a Vila-seca
L'OAC és l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Vila-seca, on la ciutadania pot gestionar els seus tràmits.
Telèfon
Horari matins
de 9.00 h a 14.00 h
Horari dilluns tarda
Dilluns de 16.00 h a 18.00 h
Entre l'1 d'octubre i el 31 de maig
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)
Les oficines d'atenció ciutadana estan creades amb la intenció d'oferir l'atenció presencial a la ciutadania sobre els serveis i tràmits que s'hi poden fer, tant de l'Ajuntament de Vila-seca com d'altres administracions públiques. Actuen com a entitats de registre dels sistemes d'identificació digital idCAT i donen suport en tramitació telemàtica.
La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions (en endavant LPACAP), en el seu article 16.4.d) identifica les oficines d'assistència en matèria de registres com un dels punts en què la ciutadania pot presentar els documents adreçats a les administracions públiques.
Les oficines d'assistència en matèria de registres assumeixen, per tant, el paper de recepció de les administracions públiques per recollir els documents presentats en paper, transformar-los al format electrònic i introduir-los al Registre electrònic.
L’oficina esta ubicada al costat de la casa consistorial de l’Ajuntament de Vila-seca, al carrer de la Font, 1.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), treballa per:
-
Facilitar l’accés, la comunicació i la relació amb la ciutadania, en funció de les seves necessitats i disponibilitats.
-
Agilitzar les gestions administratives dels interessats.
-
Establir una alta qualitat de servei independentment del canal utilitzat: presencial, telemàtic o telefònic.
-
Procurar un tracte personalitzat a l’interessat.
-
Prestar una atenció integral d’acord amb les expectatives de l’interessat.
-
Millorar el nivell de satisfacció de la ciutadania, i la seva valoració sobre els serveis que li són prestats.
-
Esdevenir la porta de referència de la ciutadania.
Serveis que oferim:
-
Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Vila-seca.
-
Orientació sobre els tràmits que hàgiu de fer, lliurament dels models de sol·licitud i registre.
-
Directori de l'Ajuntament.
-
Informació d'equipaments, actes d'agenda, associacions i serveis de la ciutat de Vila-seca.
-
Recepció dels avisos i suggeriments per telèfon o presencialment. Bústia d'avisos i suggeriments.
-
Lliurament de plànols de la ciutat, guies, etc.
-
Informació del transport públic urbà i interurbà.
-
Tramitació del Padró Municipal d'Habitants.
-
Tramitació del Cens d'Animals de Companyia.
-
Exposició pública de documents i llibres de decrets municipals.
-
Edictes i anuncis de les administracions públiques.
-
Lliurament de bases de les convocatòries i concursos locals.
-
Difusió d'informació a través de les cartelleres de la ciutat i les bustiades de distribució d'informació municipal.
-
L'idCAT Mòbil, una manera nova i més fàcil d'identificar-se davant l'Administració. https://idcatmobil.seu.cat/
Els tràmits que s’hi poden gestionar estan relacionats amb:
-
Animals de companyia
-
Certificats digitals
-
Empreses i emprenedoria
-
Entitats i associacions
-
Mercats ambulants
-
Padró d'habitants i parelles
-
Queixes i suggeriments
-
Registre general d'entrada
-
Tràmits generals
-
Tributs, pagaments i rebuts
-
Via pública
On som?
Les oficines estan ubicades al costat de la casa consistorial de l’Ajuntament de Vila-seca, situat al Carrer de la Font, 1 Vila-seca.
L'horari d'atenció i contacte
Us atendran presencialment de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i també els dilluns de 16.00 h a 18.00 h entre l'1 d'octubre i el 31 de maig (a excepció del mes de desembre, que no hi haurà atenció al públic a les tardes).
Podeu demanar cita prèvia (feu clic aquí).
Recordeu que podeu fer tràmits de manera telemàtica a la seu electrònica de l’Ajuntament de Vila-seca.
https://vila-seca.eadministracio.cat/
Telèfon: 977 309300
Correu: