El passat divendres al Castell de Vila-seca va tenir lloc la presentació de les memòries de l'Àrea de Drets Socials i Participació. Un acte que va comptar amb la participació de la regidora responsable de l'àrea, Lucía Teruel, així com els regidors David Rodríguez i Jordi Trillo.
La presentació, que va comptar amb la intervenció dels diversos tècnics i tècniques de l'àrea, va servir per a donar a conèixer la feina feta de l'any 2025, corresponent a cadascun dels diversos serveis que s'ofereixen.









